Vad händer med befintligt fiber-coax efter dessa nya fiberinstallationer?

Jag har just nu fortfarande bindningstid kvar för Comhem genom coax-fibern, kommer dessa abonnemang automatiskt gå över till den nya fibern när coaxial-nätet försvinner?

Kommentarer

  • Hej,

    Com Hem kommer att tas bort som fast operatör då befintligt koaxialnät kommer att försvinna. Vi bygger ett så kallat öppet nät som är leverantörsoberoende. Det innebär största möjliga frihet att själv välja vilken tjänsteleverantör man vill ha. Fri konkurrens helt enkelt. Bland leverantörerna kommer Com Hem att finnas med och de kommer återkomma med ett erbjudande inom kort.

    Beställningar av tjänster kommer ni kunna göra via en ny portal
    eller kontakta någon av tjänsteleverantörerna direkt via deras hemsida eller
    telefon. Mer info om detta kommer ut när möjligheten finns att beställa
    tjänster.

    Med vänlig hälsning

    Ann-sofie Kommunikatör
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.