Vad gäller för inomhustemperatur i seniorboende?

Då jag precis fyllt 75 år och hustrun gör det i maj önskar vi få vår bostad klassad som seniorboende för att få minst 22 grader. Just nu får vi alltid klä oss i varma tröjor mm och tjocka strumpor för att inte frysa.

Kommentarer

  • Hej Hans,

    Det var tråkigt att höra att ni fryser.
    Vi klassar inte om enskilda lägenheter på grund av att du som hyresgäst har fyllt senior.

    De seniorboenden som finns i vårt bestånd ligger på Bollmora Allé 9-13, Bollmoravägen 28 D och Kumla Allé 7. Även om ni idag inte är intresserade av att flytta kan det vara bra att registrera er i seniorkön, då har ni större valmöjligheter om behov skulle uppstå senare.

Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.