Uppsägning parkering

Hej jag vill säga upp en utav de två parkeringsplatser jag idag hyr vid Alléplan. Hur gör jag?

Kommentarer

  • Hej,
    På vår hemsida kan du skriva ut en uppsägningsblankett, Blanketter fyll i den och skicka till vår uthyrning. Uppsägningstiden är 3 månader med start i månadsskiftet.
    Adress att skicka blanketten till är, Tyresö Bostäder, Box 235, 135 27 Tyresö.

    Om du inte har möjlighet att skriva ut själv kan du kontakta vårt kundvärdsteam, kundvard@tyresobostader.se eller telefon 08-682 61 00, så hjälper de dig och skickar hem en blankett.

    Vänligen
    Ann-sofie Kommunikatör