UppdaterIng i kön

Jag försöker logga in och se mitt sida men det står ett varning om uppdatering kan ni lösa det här problemet
MVH
Bayan khalil

Kommentarer

  • Hej,

    För att uppdatera din sida så klickar du på raden med dina poäng. Väl inne trycker du på spara. Nu är du uppdaterad!

    Med vänlig hälsning
    Ann-sofie Kommunikatör
  • Hej Det står att jag saknar behörlighet kan du hjälpa mig
    MVH
    Bayan
  • Hej Bayan,
    Då har jag uppdaterat din intresseanmälan.

    Med vänlig hälsning
    Ann-sofie Kommunikatör
  • Jag försöker logga in och se mitt sida men det står ett varning om uppdatering kan ni lösa det här problemet
    MVH
    Zinab khalil
  • Hej igen,
    Din sida ska vara uppdaterad nu!

    Med vänlig hälsning
    Ann-sofie Kommunikatör
  • Jag försöker logga in och se mitt sida men det står varning om uppdatering kan lösa det här problem.
    Mvh
    Raef
  • Hej Raef,
    Det du behöver göra är att klicka på raden där dina poäng står. Väl inne klickar du på spara. Klart!

    Med vänlig hälsning
    Ann-sofie Kommunikatör

  • Jag försöker logga in och se mitt sida men det står ett varning om uppdatering kan ni lösa det här problemet
         MVH    ABRAHAM
  • Hej Abraham,
    Jag behöver veta ditt personnummer. Det räcker med år-mån-dag.

    Med vänlig hälsning
    Ann-sofie Kommunikatör
  • All bra
  • Hej
    Jag försöker logga in och se min sida men kan inte också kan inte uppdatera...vad ska jag göra nu?

                         Mvh Anita
  • Hej Anita,
    Det finns för närvarande en bugg i vårt system som krånglar till det. Det du ska göra är att klicka i att allt stämmer. Då kommer du vidare.
    Är det sedan något som inte stämmer, som du vill ändra så gör du det genom att gå in via vänstermenyn när du är inne på dina "Mina sidor". I vänstermenyn hittar du uppdatera mina uppgifter.

    Buggen kommer att försvinna när vi gör vår nästa uppdatering, men den dröjer.

    Med vänlig hälsning
    Ann-sofie Kommunikatör
  • Hej jag har var i kö länge jag kan inte lagga  in  mvh khansa
  • Hej Khansa,
    Vad är problemet? Har du glömt ditt lösen eller får du ett felmeddelande som säger att din intresseanmälan inte finns?

    Om det är så att det är det senare alternativet, kan det vara så att din intresseanmälan raderats om du missat att uppdatera dig inom 12-månader.
    Är det så måste du registrera dig på nytt.

    Med vänlig hälsning
    Ann-sofie Kommunikatör
  • Hej ja jag borta men jag vill uppdatera mig igen mvh
  • Hej,
    Då måste du registrera dig på nytt i vår kö.
    https://www.tyresobostader.se/mina-sidor/logga-in
    Det gör du genom att klicka i vänstermenyn på Registrera dig.

    Med vänlig hälsning
    Ann-sofie Kommunikatör
  • Har nu mail adress kommer inte in på min gamla. Vill uppdatera.
  • Hej Päivikki,
    Jag kan inte hitta att du varit registrerad hos oss. Jag skulle behöva ditt personnummer för att kunna söka bättre.

    Det är bara du och jag som ser denna konversation.

    Med vänlig hälsning
    Ann-sofie Kommunikatör
  • 195606032505 eller min man Ali Dridi 195403233397
  • Hej igen,
    Sidan står i din mans namn så jag kan inte gå in och göra några ändringar. Jag kommer att skicka hem ett brev med lösenord.
    Vilken adress bor ni på? Så jag kan kontroller att uppgifterna stämmer.

    Med vänlig hälsning
    Ann-sofie Kommunikatör
  • Mellanbergsvägen 33 13545 tyresö
  • Hej igen,
    Då kommer det ett brev med posten.

    Med vänlig hälsning
    Ann-sofie Kommunikatör