Uppdaterar

Försöker uppdatera min intresseanmälan men när jag ska skrivs min inkomst/pension tar den inte emot. Vad ska jag göra?

Kommentarer

  • Hej Leena,
    Vänligen ring så så hjälper vi dig per telefon 08-6826100. Du behöver uppge dina personuppgifter och de ska du inte skriva här i forumet.

    Sanna Förvaltare
  • Såg nu att uppdateringen gått igenom trots röd text vid inkomst för nu står det uppdatera senast 221006. Då är det väl ok så jag inte missar min köplats
  • Hej,
    Då är det ok.

    Vänligen
    Ann-sofie Kommunikatör