Varför får jag mail om ungdomslägenheter när jag är över 25 år?

Varför får man matchningar på Ungdomslägenheter när man är över 25 år?

Kommentarer

  • Hej,
    Tyvärr är systemet byggt så att de lägenheter som finns publicerade går ut till alla som
    söker lägenhet. Anledningen är att även de som är aktuella för ungdomslägenhet också söker våra vanliga lägenheter. Skillnaden är bara att du som är över 25 kan inte göra en intresseanmälan på ungdomslägenheterna.
    Ann-sofie Kommunikatör