Gäller inte ungdoms lägenhet för alla?

Jag är 19 år gammal men kan ej anmäla mig för ungdomslägenhet varför!?

Kommentarer

  • Hej,
    Är du idag boende i Tyresö kommun?

    Vänligen
    Ann-sofie Kommunikatör
  • Hej
    Nej jag är en ungdom som bor i Sundbyberg kommun just nu men ska flytta mig härifrån om några månader det där för söker efter lägenhet
  • Hej igen,
    Våra ungdomslägenheter är för ungdomar boendes i Tyresö. Du får söka via vår vanliga kö.

    Med vänlig hälsning
    Ann-sofie Kommunikatör