Tre månader

Ärade Tybo ni menar att en lägenhet sägs upp då börjar ni räkna när den hamlar på listan, men snälla ni den som söker oavsett om hon/han dom bor i Tyresö eller inte har ju tre månader uppsägning.
Det är ju tydligt alla kan inte betala dubbel hyra, därför åter kommer många objekt om igen som Granängsringen 64 nu är den utsatt som bostads bums men det kommer ju inte gå för den som vill flytta in har ju en lägenhet som den inte blir av med fören efter tre månader, är det då inte dags ändra systemet, att ni när en person har sagt ja tack och då börjar ni från närmaste kalendermånad räkna tre månader.
Då får alla en chans att kunna vara med

Kommentarer

  • Hej,
    Jag förstår vad du menar. Men vi är inte unika på något vis. De allra flesta hyresvärdar har samma rutiner gällande uppsägning och uthyrning. Tyvärr är en dubbelhyra oftast något man får räkna med den första månaden, men inte alltid.

    Vänligen
    Ann-sofie Kommunikatör