Vad betyder "Tillträde nu" på publicerad lägenhet?

Hej, när det står ”tillträde nu”, måste man då tillträda direkt efter kontraktsskrivning eller går det att få lite tid på sig? Tänker så man inte står med 2st hyror under uppsägningsperiod/försäljning av sitt gamla boende.

Kommentarer

  • Hej Caroline,

    Tillträde nu, innebär precis som det står. Det är lägenheter med kort inflyttningsdatum. Lite beroende på lägenheten så är det allt från kontraktsdatum till nästkommande månadsskifte.

    Dubbla hyror får man räkna med dessa lägenheter.

    Med vänlig hälsning
    Ann-sofie Kommunikatör
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.