Tapetsering och golv och köksluckor

Hej hur många år måste man vänta innan man får nya tapeter och golv och målning av köksluckor

Kommentarer

  • Hej,
    Som man säger just nu så är det 15 år.
    Är det så att ex. köksluckorna är trasiga eller överslitage så kan du göra en felanmälan så kommer någon och tittar för en bedömning.

    Med vänlig hälsning
    Ann-sofie Kommunikatör
  • Hej vill gärna att ni kommer och tittar på vår lägenhet vad som vi kan få gjort. Mvh Ewa
  • Hej igen,
    Då måste du göra en felanmälan via kundvard@tyresobostader.se eller ringa 08-682 61 00.
    Ann-sofie Kommunikatör
  • Hej !
    När byts golv ut i kök o övriga rum ? Hur gör man för att få detta.
  • Hej,
    Anser man att golven är slitna och skulle behövas bytas ut kontaktar man vårt kundvärdsteam. Besiktning av golv sker en gång per år och de kommer informera dig om när det sker.

    Maila till kundvard@tyresobostader.se eller ring 08-682 61 00

    Vänligen
    Ann-sofie Kommunikatör
  • Hej!
    Förlåt, jag glömde sistadagentiden för tapeter och målning, men för min del är detta inte aktuellt i år detta på grund av att mycket blir klart nu med anledning av vattenskadan.
  • Hej,
    Helt okej. HLU är frivilligt.

    Vänligen
    Ann-sofie Kommunikatör