störande grannar

Hej
Vi har också mycket dunsar, springade, hoppande , av ett yngre barn, och möjligen ytterligare någon kompis till honom samtidigt. Det kan börja 06:30 på lördag och söndag, det är då man behöver ta igen sig, vi sa till föräldrarna, de svarade att vi, skulle
ta hänsyn och respektera deras barn, thats it!, Ibland är det så stora dunsar och hoppande så det sjunger i betongtaket hos oss. Det är jobbigt när det pågår i flera timmar under helgen. Och när det är tyst, då är det en vilostund som man behöver!

Kommentarer

  • Hej Janne,

    Om du har störande grannar, se svaret ovan.

    Ha en fortsatt bra dag!