Städning av hus och lokaler

En undran! Städning av vårt rullator / gymrum har inte städats på jättelänge, är hur smutsigt och dammigt som helst, hur ofta ska det städas egentligen, det är absolut inte hygieniskt för fem öre.Det här gäller Bollmora allè 13, säkert lika i de andra rollatorrummen också!!
M.V.H. Eva Lang

Kommentarer

  • Hej,
    Anledningen till att det inte städats är för att det utrymmet inte finns med i vårt avtal med städbolaget.
    Vi har nu beställt en städning som kommer att utföras inom kort.

    Med vänlig hälsning
    Ann-sofie Kommunikatör
  • hej jag bor i granängsringen 35 jag vet att det är semester tider men vår entre är så skitig ser ut som någon har pinkat i entrén och mycket skit ligger där har sett ut så sen i torsdag då jag kom hem från semester. Är det något som kommer att åtgärdas fortast möjligaste
  • Hej Jörgen,

    Jag skickar ditt ärende vidare till vårt kundvärdsteam.

    Med vänlig hälsning
    Ann-sofie Kommunikatör
  • Hej
    Jag bor i Ekbacken, Pluggvägen och undrar hur ofta ska trappan ner och planet nedanför till källan städas för det verkar inte göras i samband med resten av port- och trapphusstädningen. Undrar också hur ofta källaren skall städas eftersom det verkar inte ha gjorts på väldigt länge?
    Tack på förhand för svar!
    Mvh
  • Hej Åsa,
    På Pluggvägen så städas entrén på måndagar och sedan är det helstädning på torsdagar. Lite osäker gällande källaren med det svar jag fick är att de tror att källaren städas kvartalsvis.
    Kan eventuellt få fram ett bättre svar på måndag gällande källaren.

    Med vänlig hälsning
    Ann-sofie Kommunikatör