sopsugen

sopsugen granängsringen 29 restavfall, ringen som sitter vid inkastet har lossnat i skruven, antagligen någon som har tryckt in ett för stor soppåse, det måste åtgärdas inna hela ringen lossnar
Så ni måste gå ut med info var det ska kasta sina sopor i vilket soprör det ska kasta. och på deras språk
lägg information i brevinkastet inte i porten ingen läser där, den sitter så jäkla fånigt till
även informera att matfalls påsar finns i tvättstugan.

Kommentarer

  • Hej,
    Tack för informationen, jag skickar det vidare som felanmälan.

    Vänligen
    Ann-sofie Kommunikatör