Söker hyreslägenhet

Kan jag ställa mig i kö för hyreslägenhet? Bor i Mantorp och önskar flytta till Stockholm då min dotter bor i Älta. Även boende. 55+.
Mvh / Kristina Andersson

Kommentarer

  • Hej Kristina,

    Tack för ditt mail.

    Du kan absolut ställa upp dig i vår bostadskö, den är kostnadsfri. Lättast är att du går in via vår hemsida www.tyresobostader.se och registrerar dig, när du har registrerat dig så får du ett inlogg så att du lätt kan logga in dig via mina sidor och ha koll på dina poäng, hur länge som du har stått med i kön m.m.
    Vi har även en seniorkö som man kan ställa upp sig i, men den är från 65+.

    Önskar dig en fortsatt fin dag.

    Med vänliga hälsningar

    Christine Kundvärd
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.