Söka med kombos

Hej! Jag funderar på att söka en större lägenhet att bo i med tre vänner som kombos. Ingen har individuellt minimibeloppet som krävs per månad i lön men tillsammans har vi det. Kan jag söka med våran sammanlagda inkomst? Om ja, hur?

Kommentarer

  • Hej,
    Vi har idag inte konceptet kombo hos oss. Jag skulle rekommendera att du mailar direkt till vår uthyrning på uthyrning@tyresobostader.se så kan de berätta om det finns någon möjlighet för detta.

    Vänligen
    Ann-sofie Kommunikatör
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.