Får man bygga en skiljevägg i rum

Hej, får man sätta upp en skiljevägg i ett rum? Jag tänker isåfall att jag anlitar en snickare som kan utföra arbetet och lägga en regel mot golvet och fästa med dubbelhäftande tejp för att inte behöva skruva i parketten. Och självklart att jag  återställer rummet vid flytt.
Med vänlig hälsning, Caroline

Kommentarer

  • Hej Caroline,
    så länge golv och tak inte skadas kan ni sätta upp en skiljevägg som ska kunna tas bort vid en eventuell flytt.

    Med vänlig hälsning
    Ann-sofie Kommunikatör