Hur ställer jag mig i kö för seniorboende?

Var hittar jag registreringskön för anmälan?

Kommentarer

  • Hej Birgitta,

    Du börjar med att registrera dig genom att klicka på fliken "Mina sidor" på www.tyresobostader.se, klicka därefter på "Registrera dig" till vänster och följ instruktionerna.

    När det är gjort, eller om du redan registrerat dig på "Mina sidor", loggar du in på "Mina sidor". På vänster sida kommer du att se ett antal olika rubriker varav en heter "Seniorkö". Klicka på den och följ instruktionerna.

  • När du är inloggad på dina "Mina sidor" så hittar du i vänstermenyn "Seniorkö"

    Med vänlig hälsning

    Ann-sofie Kommunikatör
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.