Vad gäller vid rökning?

Är det verkligen ok att röka på sin uteplats när man bor i en hyresrätt? När den dessutom ligger precis bredvid andra hus? Så att vi o våra barn ska andas in detta?

Kommentarer

  • Hej,
    I de allra flesta av våra områden är det tillåtet att röka. Vi har i dag två områden, Hasselbacken och Temyntan som är rökfria områden. Dessutom så blir alla nytecknade kontrakt så kallade rökfria kontrakt. Det innebär att på lång sikt kommer alla våra områden att bli rökfria.
    Men som det är i dag så får man röka om man har ett äldre kontrakt.

    Med vänlig hälsning
    Ann-sofie Kommunikatör