Vad ska jag ange för inkomst om jag är 17 år?

Hej jag är 17 år gammal och under hur jag registrerar mig i er intressekön. Och när de står inkomst när man ska registrera sig ska jag skriva mina föräldrars inkomst?

Kommentarer

  • Hej,

    Vad bra att du tänker på framtiden och börjar samla köpoäng!

    Här hittar du ett inlägg med instruktion om hur du registrerar dig.
    Du kan skriva 0 kronor i inkomst. Den dagen som det blir aktuellt att vi ska titta på din ekonomi för att du blivit erbjuden en lägenhet, kommer vi att be dig lämna in aktuella inkomstuppgifter tex lönespecifikation och arbetsgivarintyg.
    (Uppdaterad )
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.