Postboxar och säkerhetsdörrar Angelikagränd

Vart ska dessa postboxar monteras upp någonstans, är det inne på varje gård (vilket skulle vara smartast) eller ska ni använda de gamla soprummet, vilket inte är optimalt då dessa ligger långt från lägenheten? Och då det står att ytterdörrar ska bytas ut mot säkerhetsdörrar så antar jag att vi som lagt in beställning om det inte ska behöva betala månadsvis för den då det är skrivet att ni byter ut hos alla!?

Kommentarer

  • Hej,
    Vi kommer montera postboxarna inne vid varje gård, under trappan upp till förråden, så de är lite skyddade mot väder och vind.
    Vad det gäller säkerhetsdörrar. Vi kommer endast att byta dörr hos de som beställer en. Informationen blev otydlig och vi beklagar det.

    Vänligen

    Ann-sofie Kommunikatör
  • Tack för svar😊
    Undrar även då när vi som beställt säkerhetsdörr kommer att få den installerad?
  • Hej igen,
    Så snart postboxarna är på plats. Det kan även vara så att ni kan få den tidigare mot att man tillfälligt sätter upp en postlåda utanför. Men det kommer i så fall Secor att erbjuda.

    Vänligen
    Ann-sofie Kommunikatör