Poolbil Töresjövägen

hur är status på den poolbil som skulle komma till Töresjövägen 46-50? Det har snart gått 2 år sedan inflytt.
L S

Kommentarer

  • Hej,

    Tack för ditt mail.

    Poolbilsplatsen kommer inom snart framtid att bli en vanlig mark plats, samma som de andra för nyttjande med boendeparkering.
    Vi har inga aktiva samarbeten med poolbilsföretag i nuläget. Efterforskningar har gjorts men det har stannat av. I bygglovshandlingarna för Töresjövägen är det inskrivet att det står som möjlighet för hyresvärden att ordna med poolbil och ellådcykel.

    Så tyvärr är inte detta något som är aktuellt i dagsläget.

    Hoppas du fick svar på din fråga och jag önskar dig en fortsatt fin dag och vecka.

    Med vänliga hälsningar
    Christine Kundvärd