Poäng

Hej, om man har kontrakt hos er får man 1,5 poäng om jag har förstått det rätt? Och utan kontrakt är det 1 så min fråga är menas med kontrakt att det är boendekontrakt? Alltså kontrakt på en lägenhet, eller räknas det också om man har en parkeringskontrakt hos er ?
hälsningar
Eduar

Kommentarer

  • Hej Eduar

    Det stämmer att man får 1 poäng utan kontrakt och 1,5 poäng med kontrakt.
    Med kontrakt menas när man står med på kontraktet på sin hyreslägenhet inom Tyresö Bostäder.
    Sambo räknas inte i den meningen om inte hen står med på kontraktet.

    Ha en fin dag