Pensionär som får lägenhet vilka papper ska visas upp

Hej. Om jag skulle få en lägenhet och ska lämna in uppgifter från arbetsgivaren. Det går ju inte. Vad vill ni då se. Pension, bankinnehav aktier mm
Mvh
Vivi-Anne

Kommentarer

  • Hej vivi-Anne,
    Som pensionär visar du upp de inkomster du har idag. I vissa fall kan handläggarna även titta på banktillgångar, men det informerar de om i så fall om de vill det.

    Med vänlig hälsning
    Ann-sofie Kommunikatör