Kan man hyra parkering hos er fast man inte är hyresgäst hos er?

Hej,
Vi behöver parkerings plats. Får man hyra hos er om man har inte kontrakt med er. Vi har egen lägenhet i granängsvägen 2d och nära oss finns en tybo garage, så vi undrar om vi kan hyra ut en bil plats?
Med vänliga hälsningar
Emina Hlebian

Kommentarer

  • Hej,
    Våra parkeringar och garage är endast för våra hyresgäster. Så tyvärr är det inte möjligt.

    Med vänlig hälsning
    Ann-sofie Kommunikatör