Parkering/garage

Jag och min pappa (som är hyresgäst) har bott på granängsringen i flera år dock har min pappa inte haft en bil. Snart ska jag skaffa en mopedbil och vill veta: hur fungerar parkeringen i granängsringen och vilka har tillgång till garaget där?

Kommentarer

  • Hej Oliver,

    Tack för ditt mail.

    För att ha en möjlighet att få en parkeringsplats oavsett om det är en markplats eller en garageplats i alla våra områden så måste man registrera sig i vår bilplats kö via vår hemsida på "mina sidor". För att kunna göra det så krävs det att man är boende i våra lägenheter och står på hyreskontraktet.

    För garageplatserna så går vi enbart efter kö-poäng och för markplatserna så går vi efter kö-poäng i första hand, men om det visar sig att någon som söker en p-plats redan har en, så går en som söker som inte har en p-plats före den personen i kön.

    Önskar dig en fortsatt fin dag och vecka.

    Med vänliga hälsningar

    Christine Kundvärd