Parkering plats

Hej
Jag behöver ställa mig i kö på parkeringsplats
jag kunde inte registera mig då jag behöver hjälp, jag vill i Granängsringen 61.
Mvh

Kommentarer

  • Hej Shno,
    Jag behöver först veta om du har ett eget lägenhetskontrakt hos oss.

    Med vänlig hälsning
    Ann-sofie Kommunikatör

  • Hej
    Jag har ingen eget lägenhetkontrakt med er , men min man har och vi bor tillsammans.

  • Hej,
    Då är det därför som du inte kan ställe dig i vår bilplatskö. Det måste vara din man som ställer sig då han är kontraktsinnehavaren.

    mvh

    Ann-sofie Kommunikatör
  • Ok tack då vet jag.
  • Hej.
    Nu på måndag 4maj har ni aviserat att måla parkeringsrutorna vid Angelikagränd
    mellan 8-16.
    Var ställer vi våra bilar under den tiden ?
    Med vänlig hälsning. Micke.
  • Hej,
    Ni hänvisas till gästparkering eller annan lämplig plats. Detta gäller bara under dagen.

    Med vänlig hälsning
    Ann-sofie Kommunikatör
  • Hej
    Måste man gå till kontoret för att säga upp en parkering eller kan man göra det via websidan?

    Mvh
    HelenGullberg
  • Hej Helen,
    Du kan tyvärr inte göra det på webben. Men om du inte vill komma till kontoret kan du göra det skriftligt och skicka med posten.

    Ha en bra dag!

    Med vänlig hälsning
    Ann-sofie Kommunikatör
  • Hej
    Varför har ni tagit bort handikapplatsen vid Alleplan utanför pizzerian. Jag kan förstå att det behövs en lastplats där för butikerna.
    Men då får ni väl göra en ny plats bredvid den ni tagit bort. Det är 3st hkp platser på hela Alleplan och dom är ofta upptagna och ligger i andra änden på plan.

    Hkp platserna utnyttjas också titt och tätt av alla slöa som inte orkar gå 2m. Sitter ofta en och vaktar medan någon är inne och handlar, medans vi som har svårt med gången ska behöva gå över hela plan.

    Med vänlig hälsning.
    Lena P
  • Hej,
    Ber om ursäkt för vårt sena svar. Precis som du själv skrev så behövdes platsen som lastplats. Det finns tre platser till som ni hänvisas till. Som det är just nu kommer det inte bli några fler.

    Med vänlig hälsning
    Ann-sofie Kommunikatör
  • Hej!
    Hur kan man hyra ett parkeringplats i Granänsringen 7?
  • Hej Zakie,
    För att hyra en plats hos oss måste man först och främst ha ett kontrakt hos oss. Därefter kan man gå in på Mina sidor och ställa sig i vår bilplatskö. när man väl står där kan man göra intresseanmälan på platser som vi publicerar kopplade till det område man bor i.

    Med vänlig hälsning
    Ann-sofie Kommunikatör