Pappersfakturor

Nu när ni tagit bort pappersfakturor för oss som har autogiro så tycker jag att det är problematiskt att fakturorna på mina sidor inte är i ett format som går att skriva ut. Om man behöver söka diverse bidrag t.ex. försörjningsstöd, bostadsbidrag, bostadstillägg så behöver man ju visa ett dokument som visar vilken hyra man har. Jag fick svaret att det går att ringa då och beställa men jag tycker att det är lite omständigt och jag hoppas att andra inte går miste om bidrag för att det blir så krångligt nu.
Olivia

Kommentarer

  • Hej,

    Vi håller helt med. Den funktionen planeras att finnas på Mina sidor. Det ska ske en uppdatering av vår hemsida och Mina sidor under 2024. Men som det är nu fungerar det inte.

    Vänligen
    Ann-sofie Kommunikatör