P-plats

Finns det lediga p-platser på Kringelkroken?

Kommentarer

  • Hej,
    Om det finns platser lediga så ser du det när du loggar in på Mina sidor. Med förutsättning att du är hyresgäst hos oss.

    Med vänlig hälsning
    Ann-sofie Kommunikatör
  • Hej ok så jag kan bara boka in p-plats 1 februari för då får jag nycklarna till Kringelkroken? Mvh Sussie
  • Hej,
    Om du tecknat kontrakt ska du kunna ställa dig i intressekön och sedan anmäla intresse på en bilplats. Det för att du ska kunna ha chansen på en plats till inflyttningsdagen. Såg att de låg 8 platser publicerade just nu.

    Vänligen
    Ann-sofie Kommunikatör
  • Hej ja jag har tecknat kontrakt. Kan du se om jag står i kö? Jag ställde mig i morse
  • Hej jag bara undrar hur mycket ni tar för att hyra en p-plats, markplats?
  • Hej igen,
    Jag kan se att du står i kö för bilplats. En markplats kostar 375 kr/månad.
    Du bör kunna anmäla intresse för en plats nu om du inte redan gjort det.

    Vänligen
    Ann-sofie Kommunikatör
  • ar en vanlig P-plats på Rullstensgränd omgående om det finns MVH Siv Ekvall Rullstensgränd 4.
  • Hej Siv,
    genom att logga in på Mina sidor kan du se om det finns platser lediga. Det är även här du anmäler intresse. Har du fler frågor rekommenderar jag dig att kontakta vår uthyrning direkt på uthyrning@tyresobostader.se

    Vänligen
    Ann-sofie Kommunikatör