P-plats

Finns det dedikerade p-platser till seniorbostäderna på Kumla allé 7?
Objekt 10-059-0152

Kommentarer

  • Hej,
    det finns några direkt utanför fastigheten, men de är för närvarande uthyrda. Du hänvisas då till den större parkeringen på andrasidan vägen. Där är det boendeparkering med tillstånd som gäller och ingen fast plats.

    Vänligen
    Ann-sofie Kommunikatör
  • Kostnad för dessa?

    Mvh
    Barbro Rosin
  • Hej igen,

    Detta gäller vid parkering på Centralområdet?
    Centralområdet skiljer sig lite från våra övriga områden. Här hyr du inte en specifik
    markplats utan här är det boendetillstånd och biljett som gäller.

    Hur fungerar det?
    Genom att kontakta vårt kundvärdsteam och anger ditt registreringsnummer så kommer de att registrera din bil med ett digitalt boendetillstånd. När det är gjort så går du in i Easypark appen och köper en 30 dagas biljett för 100 kronor. Nu kan du parkera i området.

    Vänligen

    Ann-sofie Kommunikatör