Vad ska jag fylla i under "Övrig inkomst"?

Hej!
Jag håller på att fylla i mina uppgifter och under antal sökande så står det övrig inkomst. Vad ska jag fylla i där?

Kommentarer

  • Hej Joy,

    Övrig inkomst kan vara till exempel vårdbidrag eller handikappersättning.

    Vi får ibland frågan om vad man ska ange för inkomst om man till exempel har försörjningsstöd just då man ska registrera sig eller om man är skolungdom utan inkomst. Svaret är att du kan ange noll kronor, du behöver inte ha några inkomster för att kunna anmäla dig till kön.
  • Hej!
    Jag gör precis som det står. Men när jag fyller i 0 kronor så poppar det upp en ruta som säger att fältet inte är korrekt ifyllt. Vad gör man åt det?
  • Hej Björn,

    Har du provat att lämna rutan helt tom? det borde fungera med endast en 0 i rutan annars. Om du vill att jag ska hjälpa dig så behöver jag ditt personnummer och kontakt uppgifter så som adress, telefonnr samt mailadress. Jag kommer självklart inte att publicera dessa uppgifter i forumet 😀

    Med vänlig hälsning
    Ann-sofie Kommunikatör
  • Hej Ann-sofie,
    Tack för ditt svar. Jag testade lite till efteråt. Och till slut så fungerade det. 😁
  • Hej Björn,
    Härligt att höra. Välkommen till vår bostadskö.

    Med vänlig hälsning
    Ann-sofie Kommunikatör