Färgprover för golv på webben

Jag undrar varför kan man inte kan se nya golvproverna, färgerna, här på hemsidan? Varför måste man komma in till kontoret och välja?

Kommentarer

  • Hej Eija,
    För närvarande kan vi inte erbjuda den tjänsten tyvärr. Kanske kommer i framtiden.

    Det är bättre att se ett mattprov i verkligenheten då färger kan skilja sig från verkligheten när de visas på webben.

    Med vänlig hälsning
    Ann-sofie Kommunikatör
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.