Vad är det jag ska uppdatera?

hej!

loggade in och ni vill att jag uppdaterar info utan att kunna se vad ni vill att jag ska uppdatera

Kommentarer

  • Hej Eric,

    Uppdateringen gäller ditt samtycke enligt GDPR att vi får ha dina uppgifter i vår intressentbas. Om du inte vill godkänna måste din intresseanmälan tas bort. För att godkänna klickar du in dig på registrera/uppdatera intresseanmälan.

    Ann-sofie Kommunikatör
  • Uppdatera intresseanmälan!

  • Hej Helen,
    För att uppdatera sin intresseanmälan måste man logga in på Mina sidor.
    Om det är så att du behöver hjälp med uppdateringen så behöver jag lite mer uppgifter av dig, så som ditt personnummer.

    Med vänlig hälsning
    Ann-sofie Kommunikatör
  • Jag vill uppdatera intresseanmälan lägenhet
  • Hej Modar,
    Du behöver då logga in på Mina sidor. Klicka på dina poäng och tryck på spara.
    Din intresseanmälan blir då uppdaterad.

    Med vänlig hälsning
    Ann-sofie Kommunikatör
  • Hej
    Jag vill uppdatera mig men vet inte hur jag gör & är även handikappad
    Kan du hjälpa mig så jsg inte förlorar mina poäng
    Mvh Elaine Wahlbeck

  • Intresseanmälan 2-3rum en hyra som upp till 9000kr spelar ingen roll vilket område
  • Jag kan inte liga in jag var i hemlandet 8 månder PG d. Corona
  • Hej Selam,
    Beroende på om du har uppdaterat din intresseanmälan så kan det vara så att den raderats om du inte gjort det inom de närmsta 12 månaderna. Det kan vara anledningen till att du inte kan logga in.

    Vänligen
    Ann-sofie Kommunikatör

    • Intresseanmälan 2-3rum en hyra som upp till 9000kr spelar ingen roll vilket område
  • Hej,
    Tack för ditt mejl!

    För att kunna söka bostad hos oss måste du registrera dig i vår kö. Det gör du via vår hemsida https://www.tyresobostader.se/mina-sidor/logga-in
    Hur stor chans du sedan har på en lägenhet beror på hur många poäng du har. Vi säger idag att man behöver 10-12 års kö-poäng, (1 poäng per dag).

    Det man kan ha tur med är om vi släpper så kallade Bums-lägenheter. De ligger publicerade i 24 timmar, därefter gör systemet en slumpmässig dragning av alla som sökt. Alltså inga poäng i detta fallet.

    Här kan du läsa mer om hur du söker bostad hos oss https://www.tyresobostader.se/artikel/vill-du-sta-i-var-ko
    Lycka till!
    Ann-sofie Kommunikatör