Hur funkar egentligen uthyrningen av ungdomslägenheter?

Ungdomslägenheten som är uppe är ju för max 24 år. Om personen med högst poäng på den just nu är 24 år var personen 15 år när den ställde sig i kö. Hoppas ni tänker på det den här gången. Sist jag såg ungdomslägenheter så var den ledande sökande 14 år när den köade (eller över 24 år gammal).

Kommentarer

  • Hej Magnus,
    Man kan inte registrera sig i vår kö om man inte har fyllt 16 år. När det gäller ungdomslägenheterna så är det så att du kan söka dem fram till den dagen du fyller 25 år.

    Med vänlig hälsning
    Ann-sofie Kommunikatör