Mina poäng

Jag kan inte längre se hur många poäng jag har?

Kommentarer

  • Hej,
    Information gällande dina poäng hittar du nere i det högra hörnet när du är inloggad på Mina sidor.

    Eller är det så att du inte kan logga in alls?

    Med vänlig hälsning
    Ann-sofie Kommunikatör
  • Hej
    Vet inte vad jag ska uppdatera hittar inte mina poäng kan du hjälpa mig?
    Mvh Elisabetta Brolund
  • Kan ej se mina poäng vad ska jag uppdatera?
  • Hej,
    Du hittar dina poäng nere i det högra hörnet när du är inloggad på mina sidor.
    Klicka sedan på raden med poäng, spara och du har uppdaterat dem.

    Med vänlig hälsning
    Ann-sofie Kommunikatör