Varför har jag fått färre köpoäng?

Har ni sänkt mina köpoäng? I så fall varför?
(Uppdaterad )

Kommentarer

  • Hej,

    Enda gången poängen kan förändras är om du haft ett eget kontrakt hos oss och sedan flyttar ifrån oss. Då sker en retroaktiv minskning med 0,5 poäng/per dag ner till poänggrundande datumet.

    Om man inte är hyresgäst hos oss och står i vår intressent kö får man 1 poäng per dag. När man får ett kontrakt så nollas poängen och du börjar sedan samla 1,5 poäng/dag. Som en intern byteskö. Men man har endast den extra 0,5 poängen/dag så länge du är innehavare av ett kontrakt hos oss.
    (Uppdaterad )
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.