målning

Hej
Vi har precis bytt lägenhet inom TYBO och både tidigare hyresgäst samt besiktningsman sa att det är dags att måla om våran lägenhet. Då tidigare hyresgäst målat själv och det ser lite sisådär ut är vi måna om att få nymålat så snabbt som möjligt. Hur går vi tillväga?

Även köksluckor/skåp/bänkskivor behöver en uppfräschning.

Kommentarer

  • Hej,
    Kontakta vårt kundvärdsteam på kundvard@tyresobostader.se
    Om det finns en serviceorder för renovering så behöver du lämna in ett färg/tapetval för att aktivera den. Vad det gäller de övriga åtgärderna du önskar måste du göra en felanmälan på dessa.

    Vänligen
    Ann-sofie Kommunikatör
  • Var går man in för att välja HLU?
  • Hej,
    När du är inloggad på "Mina sidor" så hittar du långt ner i vänstermenyn "Underhållsbeställning".
    Klicka där och då hittar du alla utrymmen som finns i din lägenhet. Du kan sedan beställa av de som är planerade fram till 2023.

    Vänligen
    Ann-sofie Kommunikatör