Målarfärg, Granitstigen 9

Hej,

Vilken specifik färg har ni använt i lägenheten på Granitstigen 9?
Jag skulle önska få reda på följande:
-märke
- kulör
- namn

Vänligen
Carolina Thoor Ideborg
Granitstigen 9

Kommentarer

  • Hej Carolina,
    Vi har inte glömt bort dig 😀
    Jag väntar på information gällande kulören på Hasselbacken. Återkommer så snart jag fått ett svar.

    Vänligen
    Ann-sofie Kommunikatör
  • Hej igen,
    Det var svårare än jag trodde att få svar på din fråga. Ansvariga för detta projekt har slutat hos oss och det är ingen som riktigt vet svaret. Jag fortsätter att söka svar.
    Ber om ursäkt att det dröjer.

    Vänligen
    Ann-sofie Kommunikatör