Varför får jag inga mail från er?

Varför får jag inte några mail ang lediga lägenheter?

Kommentarer

  • Hej,

    Det kan finnas flera anledningar till att du inte får mail från oss.
    1. Missat att bocka i att du vill ha prenumerationer.
    2. Att du har begränsat dina sökkriterier och de du är intresserad av har inga lediga objekt
    3. Att din mottagar-mail klassar våra utskick som spam då det är ett systemutskick. Då hamnar de i skräpposten eller stoppas helt.
    4. Du har en felaktig mailadress registrerad.
    Vi rekommenderar att man har gmail eller Hotmail som epost adress. Inga företagsadresser då de i de flesta fall just klassar våra mail som spam/skräppost.

    Hoppas att ditt problem blir löst annars får du återkomma till oss igen.

    Med vänlig hälsning
    Ann-sofie Kommunikatör
  • Har bockat i att jag vill ha prenumeration via mail.

    Har bockat i intresse av alla era områden.

    Har en gmailadress
  • Hej igen,

    Jag kan inte se att det skulle vara något på din intresseanmälan som skulle göra att du inte får erbjudanden. Får du information ca 90 dagar innan din intresseanmälan senast måste uppdateras från oss?
    Ann-sofie Kommunikatör
  • Jag brukar alltid förlänga min intresseanmälan långt innan det är tre månader kvar så ngn påminnelse hinner aldrig gå ut till mig men ngt fel måste det vara eftersom jag aldrig får mail ang lediga lägenheter.
    På mina sidor så står det att ingen lgh matchar enl mina ansökningar.

    Kan du kolla upp
  • Hej igen,

    Jag skickar detta vidare till min support som får titta på ärendet.
    Jag återkommer så snart jag fått ett svar.

    Med vänlig hälsning
    Ann-sofie Kommunikatör
  • Tack
    Glömde säga att jag tidigare hade en annan mailadress "borttaget".se men fick inte då heller ngt mail från er.
  • Hej igen,
    Jag har nu fått svar från vår support. Det ligger tydligen kvar information från en tidigare version av vår hemsida då man även kunde lägga in önskemål om våningsplan, något som vi nu tagit bort.

    Man kommer nu gå in och rensa bort dessa parametrar som ligger i bakgrunden och stör. När det är gjort kommer du få prenumerationer igen.

    Exakt när de gör det jobbet vet jag inte, men förhoppningsvis snart. Efter det kommer det fungera som det ska igen.

    Med vänlig hälsning
    Ann-sofie Kommunikatör
  • Tack för det. Jag hör av mig igen om det visar sig att det inte funkar
    Mvh Ann-Marie
  • Toppen! Ha en riktigt bra dag nu.

    Med vänlig hälsning

    Ann-sofie Kommunikatör