Logga in?

Tyvärr det går inte hur jag än gör. Ska jag först in på Tybo, sedan mina sidor? Det går inte hur jag än gör. Ska jag ta bort appen och lägga in den på nytt? Då försvinner mina data säger den.  Eller ska jag byta lösenord?
hur jag än gör så kan jag inte logga in.? Hjälp tack.?

Kommentarer

  • Hej,
    För att logga in går du till vår hemsida www.tyresobostader.se. Sen klickar du på logga in som du hittar uppe i det högra hörnet.

    Det är samma bild som du kommer till om du använder vår app. Inloggnings rutan ligger till höger i bilden. Här fyller du i med personnummer och sedan ditt valda lösen.

    Fungerar inte det kan du prova att be om nytt lösen genom att klicka på länken under inloggningsrutan > Glömt ditt lösenord?

    Om du har fortsatta problem är du välkommen att kontakta vårt kundvärdsteam på kundvard@tyresobostader.se eller telefon 08-682 61 00.

    Med vänlig hälsning

    Ann-sofie Kommunikatör