Jag är inte hyresgäst hos er men kan jag söka garage hos er?

Hejsan mitt namn är Yama, vill gärna ha en ledig garage plats här i tyresö, bor i Mellanbergsvägen 33, så nära så möjligt.

Kommentarer

  • Hej Yama,
    Våra bilplatser är endast till för våra hyresgäster. Så vi kan tyvärr inte hjälpa dig.

    Med vänlig hälsning
    Ann-sofie Kommunikatör
  • Hej hur lång tid tar till jag få bil plats utom hus i Bollmoravägen 8

  • Hej,
    Det är svårt att säga. Det beror på när någon säger upp sin plats. Du måste helt enkelt hålla koll och anmäla intresse så snart det finns en tillgänglig.

    Med vänlig hälsning

    Ann-sofie Kommunikatör