Hur lång är kötiden?

Hej, undrar lite över tiden man har varit registrerad som sökande. Jag har minst 10 år och forfarande inga erbjudande i området Koriandegränd???

Kommentarer

  • Hej Adrian,
    Som det ser ut i dag så är kötiden, lite beroende på storlek av lägenhet och vilket område man specifikt söker, ungefär 12 år. Men man kan ha tur och få på kortare kötid.

    Även fast du inte får erbjudande i mailen, gå in och titta på tisdagar vad som är publicerat. Nu under sommaren brukar kötiden minska en aning.

    Önskar dig lycka till!

    Med vänlig hälsning
    Ann-sofie Kommunikatör