Kompostering

Hej!
Hur ser det ut med kompostering i Granängsringen? Jag försöker att återvinna så gott det går och saknar kompostering.
Tack
Loren

Kommentarer

  • Hej Loren,

    Tack för din fråga!
    Vi har ännu ingen klar tidsplan för Granängsringen. Men håller just nu på att se över olika lösningar för ert område. När man kommit fram till ett beslut kommer vi att informera. Men just nu har jag inget bättre svar att ge.

    Med vänlig hälsning
    Ann-sofie Kommunikatör