Köksluckor

Hur ansöker man om nya köksluckor??

Kommentarer

  • Hej Cecilia!

    Vi har något som kallas HLU - hyresgäststyrt lägenhetsunderhåll. Beroende på ålder på utrymme eller luckor kan du beställa underhåll en gång per år. Då kan du välja att lackera om dina köksluckor. Skulle lackeringsfirman bedöma att luckorna är för slitna kommer de att tillverka nya.

    Du kan även kontakta någon av våra kundvärdar, telefon 08-682 61 00, och be om en besiktning av dina luckor om det är så att du upplever att de är så pass gamla att de bör bytas. Skulle vi göra samma bedömning kommer det att påverka ditt HLU då en uppdatering sker i lägenheten.