Kan inte logga in, mitt personnummer finns inte

Hej! Jag ställde mig i kön för ganska längesen, inte riktigt haft koll på att man måste uppdatera så antar att jag har tappat min plats, måste jag registrera om mig på nytt? För när jag försöker logga in så går det inte då mitt personnummer inte finns med i systemet sägs det

Kommentarer

  • Hej,

    Säger systemet ifrån att ditt personnummer inte finns, så är det som du skriver, att du har avregistrerats från kön.

    Då måste du registrera dig på nytt, det gör du så här .

    Tänk också på att du måste uppdatera dig inom varje 12-månadersperiod för att stå kvar i kön.
    (Uppdaterad )
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.