Jag har stopp i golvbrunnen hur får jag bort det?

När jag duschar så rinner inte vattnet ner som det ska. Det bildas en pöl och det luktar illa. Hur får jag bort stoppet? Ska jag göra en felanmälan?

Kommentarer

  • Hej,
    Stopp i avloppet är något man ska fixa själv. Får man inte bort det själv kan stoppet sitta längre ner och då kan du behöva vår hjälp. Men först måste du försöka själv.

    När det är ett stopp som du beskriver så måste man rensa i golvbrunnen. När du duschar eller badar så samlas hudavlagringar, smuts och hår där. Det gör så det blir stopp och luktar illa.

    Här hittar du en film som beskriver hur du rengör din golvbrunn
    .

    Ann-sofie Kommunikatör
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.