Jag har fått nått kryp i min lägenhet, vad gör jag?

Jag har fått silverfiskar i mitt badrum och vet inte hur jag ska får bort dem. Vem kontaktar jag?

Kommentarer

  • Som hyresgäst hos oss får du kostnadsfri hjälp hos Anticimex. Om det är så att du fått skadedjur i din lägenhet ska du själv kontakta Anticimex, det för att du ska kunna få hjälp så snabbt som möjligt.

    Telefon till Anticimex kundtjänst 08-517 63 400 eller 08-517 63 300.

    Ange vårt kundnummer 10218

    Ann-sofie Kommunikatör
  • Följdfråga.
    Får man kontakta Anticimex angående flugor i port och lägenhet? Ni gör ju ingenting åt det.
  • hej,
    Allt som har med ohyra att göra kontaktar man Anticimex om. Finns det både i lägenhet och i trapphus gör du som boende det.

    Med vänlig hälsning
    Ann-sofie Kommunikatör
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.