Intresseanmälningar studentlägenheter

Trots att jag inte är aktuell för studentlägenheter,  får jag intresseförslag som gäller ungdomar,  kan detta rättas till, vore jag tacksam.
Vänliga hälsningar

(Uppdaterad )

Kommentarer

  • Hej,

    Tack för ditt mail.

    Systemet känner tyvärr inte av om man är för gammal för att söka ungdomslägenheter när det gäller att man får erbjudanden på lägenheter. Så har du valt områden du är intresserad av där det också finns ungdomslägenheter så kommer du tyvärr att få ett mejl om att det finns en ledig lägenhet att söka. Det är först när du ska anmäla dig på den som det inte går eftersom du inte är under 25 år. Det är inget vi kan göra något åt tyvärr.

    Hoppas att du fick svar på din fråga.

    Önskar dig en fortsatt fin dag och vecka.

    Med vänliga hälsningar
    Christine Kundvärd