Hur många gånger per månad får tvättstugan användas?

Hej!
Jag undrar hur många bokningar per månad som är tillåtet i tvättstugan?
Har för mig att det är 8 gånger per månad men skulle gärna behöva förtydligande.
Tack på förhand.

Kommentarer

  • Hej,
    Vi har lite olika regler i olika områden, beroende på hur många som ska ha tillgång till tvättstugan. Vilket område bor du i?
    Mvh
    Ann-sofie Kommunikatör
  • Bor i Granängsringen!
  • Hej igen,

    Det stämmer. Du har 8 tvätt tillfällen per månad som du kan boka i tvättstugan. Om du avbokar kvarstår tiden och om du missar så "brinner" tiden inne.

    Vänligen
    Ann-sofie Kommunikatör
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.