Hur lång tid tar det innan en felanmälan åtgärdas?

Jag vill veta hur länga jag måste vänta till dess att den är fixad.

Mvh Lena
Ann-sofie Kommunikatör

Kommentarer

  • Hej,
    Normalt påbörjar vi hanteringen av ditt ärende inom fem arbetsdagar. Beroende på vad din felanmälan handlar om går ärendet till den som har bäst kunskap. Sedan prioriteras anmälan utifrån hur brådskande det är att felet åtgärdas. Om vi får in många brådskande ärenden som behöver prioriteras före din felanmälan kan det ibland dra ut på tiden.

    Just nu har vi även en del problem med långa leveranstider av olika reservdelar och te x vitvaror. Detta är något som drabbar många och inte bara våra hyresgäster och oss på Tyresö Bostäder.
    Ann-sofie Kommunikatör
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.