Välkommen till Tyresö Bostäders kund- och supportforum! Ställ frågor, lämna synpunkter och hjälp oss med förslag och idéer! Vi svarar måndag-torsdag kl. 8-16 och fredagar 8-12.
Tyresö Bostäder ansvarar för detta forum. Vi förbehåller oss rätten att inte publicera material som bryter mot svensk lag, anses kränkande, stötande eller saknar relevans för sidans syfte. Kommentarer och frågor ska hållas till sakfrågan och hålla en god ton.
Tyresö Bostäder - Där man vill leva & bo! En plats där människor både vill leva och bo, dit vi vill nå med vårt arbete. För oss betyder det att boendet och miljön upplevs som trygg och trivsam. Vi strävar efter att våra fastigheter ska vara hållbara över tid och av god kvalitet samt att våra hyresgäster är med i dialogen om boende och miljö.
Normalt påbörjar vi hanteringen av ditt ärende inom fem arbetsdagar. Beroende på vad din felanmälan handlar om går ärendet till den som har bäst kunskap. Sedan prioriteras anmälan utifrån hur brådskande det är att felet åtgärdas. Om vi får in många brådskande ärenden som behöver prioriteras före din felanmälan kan det ibland dra ut på tiden.
Just nu har vi även en del problem med långa leveranstider av olika reservdelar och te x vitvaror. Detta är något som drabbar många och inte bara våra hyresgäster och oss på Tyresö Bostäder.