Hur går vi tillväga om vi vill göra ett lägenhetsbyte?

Jag och en granne  vill byta lgh. Vad behöver vi klarera med er, och ni vill väll göra besiktning och liknande.

Kommentarer

  • Hej Michael,
    Det första ni behöver göra är att lämna in en bytesansökan till vår uthyrning. Där fyller ni i era uppgifter samt anledningen till bytet.

    Är skälet till bytet godkänt kommer ni att få all information som ni kommer att behöva.

    Blankett hittar du här alternativt att ni kommer till vårt kontor och hämtar en blankett.

    Med vänlig hälsning
    Ann-sofie Kommunikatör